Dla mediów



Witryna Okazje.info znacznie wzmacnia pakiet e-commerce Grupy, gdyż jest to już druga z trzech największych porównywarek cenowych, która dołączyła do portfolio ARBOinteractive. Serwis jest atrakcyjnym medium dla reklamodawców nie tylko ze względu na wielkość, ale także z uwagi na fakt, że większość jego użytkowników to konsumenci podejmujący decyzje zakupowe.

Witryna dołączyła do ARBOnetwork – sieci reklamy ogólnotematycznej, gdzie poszczególne sekcje serwisu dostępne są w dopasowanych do nich pakietach tematycznych, a także w pakiecie Superbrands, który skupia największe witryny w polskim internecie o wysokiej jakości kontencie. Ponadto oferta reklamowa serwisu dostępna jest w beauty network – sieci reklamy kobiecej, gdzie serwis dołączył m.in. do pakietów Zakupy oraz Lifestyle. Reklamodawca ma do dyspozycji wszystkie płaskie formy reklamy online, a także Boks Patronacki, Pozycjonowanie Produktu oraz Akcje Specjalne.

Co ważne, użytkownicy to w większości konsumenci na etapie decyzji zakupowych, świadomi użytkownicy internetu, a także liderzy opinii. Okazje.info to serwis, w którym precyzyjnie można targetować reklamę konkretnie na użytkowników zainteresowanych danym produktem. Witryna Okazje.info na rynku istnieje od 2007 roku – jest najszybciej rozwijającą się wyszukiwarką internetową i jednym z trzech największych tego typu serwisów w polskim internecie. Co miesiąc odwiedzany jest przez 1,75 miliona użytkowników, którzy generują prawie 12 milionów odsłon (Megapanel PBI/Gemius 2011.11). Jest to baza ponad 10 milionów produktów z ponad 2000 sklepów.

Przeczytaj o naszej publikacji:

 

http://www.ecommerce.edu.pl/wiadomosci/prasa/okazjeinfo-dolaczyla-do-sieci-grupy-arbointeractive.html

Dodatkowe informacje