Badania i raporty

Badania i raporty

Ważnym elementem działalności Okazje.info jako serwisu wspomagającego cały proces zakupowy jest badanie zachowań konsumenckich.

Nasi specjaliści badają nie tylko strukturę i zmiany polskiego rynku e-commerce, ale przyglądają się również konkretnym segmentom produktowym. Efekty prac są publikowane w formie raportów i artykułów, wykonujemy też analizy na zlecenie firm przygotowujących własne raporty tematyczne (m. in. Gemius, ASM).

Zainteresowanych współpracą w tworzeniu i wydawaniu naszych publikacji zapraszamy do kontaktu i zapoznania się z ostatnimi tytułami.


Czy Polacy kupują odzież przez Internet? Raport Okazje.info

Zobacz pełny raport

Wielu z nas kupowanie odzieży i obuwia przez Internet z jednej strony kusi, ale z drugiej przyprawia o wiele obaw. Brak możliwości przymierzenia produktu, trudności z doborem rozmiarów i fasonów to aspekty, które mogą zniechęcać do skorzystania z często bardziej atrakcyjnej (zarówno pod względem wielkości jak i ceny) oferty zakupów w sklepach online. Czy Polacy nadal boją się kupować odzież przez Internet? Komu ufają najbardziej? Na te pytania odpowiemy w oparciu o analizę opinii konsumenckich dotyczących sklepów z kategorii ‘moda i uroda’, wystawianych w roku 2014 w ramach Programu Wiarygodne Opinie.

Co decyduje o zakupie smartfonów w Polsce? Podsumowanie 2014

Pobierz PDF

Smartfony są coraz popularniejsze w Polsce. W ubiegłym roku już 88% Polaków korzystało z telefonów komórkowych, z czego 44% używało smartfonów. Dla porównania w 2011 roku było ich zaledwie 12%. Specjaliści Okazje.info sprawdzili, jakie modele kupowali Polacy i co decydowało o ich wyborze. Wyniki podsumowania rynku smartfonów w Polsce w 2014 roku są do pobrania z powyższego linku.

Wiarygodne Opinie 2014 - Ranking

Zobacz ranking wiarygodnych sklepów

Już po raz drugi porównywarka cen Okazje.info opublikowała ranking sklepów w oparciu o opinie konsumenckie wystawiane przez klientów sklepów partnerskich w ramach programu Wiarygodne Opinie. Wsparcie Internautów w prawidłowej selekcji sklepów, poprzez wskazanie tych, polecanych przez osoby robiące w nich zakupy, to jeden z najważniejszych celów Programu Wiarygodne Opinie.

Pozostałe badania i raporty

Raport: wyprawka szkolna w 2014

Raport: Fitness i cardio na lato

Raport: Mundial 2014 i spadek cen RTV

Ulubione buty Polek. Wiosna 2014

Raport - Laptopy 2013

E-commerce w Polsce 2013 - infografika

Infografika z okazji 6. urodzin Okazje.info

Opony na Okazje.info. Wybór użytkowników.

Fotograficzne wybory Polaków - raport

Rowerzysta w mieście - raport

Era smartfonów - raport

Sportowa aktywność Polaków - raport

E-commerce w Polsce 2012 - infografika Okazje.info

Remont w sieci 2012

Wakacje to czas remontu. Mit czy hit?

Dodatkowe informacje