Dla mediów

< powrót do informacji prasowych

Grupa Okazje ze srebrem w branży e-commerce

Jeszcze w styczniu Grupa Okazje zamykała pierwszą trójkę najlepszych witryn w badaniu „Megapanel PBI/Gemius”. Luty okazał się miesiącem skoku na drugie miejsce, a to za sprawą coraz wyższej liczby rzeczywistych użytkowników.

 Jak pokazują najnowsze badania „Megapanel PBI/Gemius”, Grupa Okazje w lutym wskoczyła na drugą pozycję w rankingu witryn z branży e-commerce. Miesięczne statystyki prowadzą firmy Polskie Badania Internetu i Gemius. Takie badanie jest standardem pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce.

Z wynikiem niemal 2, 1 mln rzeczywistych użytkowników Grupa Okazje, w skład której wchodzi porównywarka cen Okazje.info, uplasowała się na drugim miejscu, zostawiając za sobą takich konkurentów jak skapiec.pl czy nokaut.pl.

- Cieszy nas wzrost popularności samej porównywarki cen Okazje.info. Dużą rolę przywiązujemy do stałego podnoszenia jakości współpracy z partnerami. Pracujemy nad jakością prezentowanych ofert i budową zaufania użytkowników szukających właściwego dla siebie produktu i miejsca, w którym chcą dokonać zakupu. Nasza praca potwierdzona jest wynikami, które wyrażają się m.in. przez wzrost konwersji – powiedział Piotr Broniarczyk, prezes zarządu Grupy Okazje.

Najnowsze statystyki „Megapanel PBI/Gemius” dostępne są TUTAJ.

Dodatkowe informacje