Dla mediów

< powrót do informacji prasowych

Make Life Easier i Okazje.info – blog i porównywarka nawiązują współpracę


Okazje.info oraz Make Life Easier, obecnie jeden z najczęściej odwiedzanych polskich blogów o trendach i stylu życia, nawiązały współpracę. W jej wyniku na stronach postów wyświetlane będą dopasowane oferty pochodzące z bogatego portfolio kategorii modowych  Porównywarki.

Blog modowy Make Life Easier powstał w styczniu 2011 roku i pomimo tak krótkiej obecności w sieci zdobył już rzeszę fanów. W kilka miesięcy od rozpoczęcia działalności blog odwiedza codziennie ponad 95 tysięcy indywidualnych użytkowników, całkowita liczba odwiedzin miesięcznie wynosi 3,5 mln, a odsłon ponad 6 mln. Blog doceniany jest nie tylko przez śledzących najnowsze trendy wielbicieli mody, ale też przez specjalistów z branży. Make Life Easier otrzymał Wyróżnienie Specjalne w konkursie Blog Roku 2011 organizowanym przez Grupę Onet.

Współpraca Make Life Easier i Porównywarki, polegająca na wyświetlaniu kontekstowo dobranych produktów Okazje.info, to krok w stronę potrzeb użytkowników, wpływający na użyteczność bloga. Cieszę się, że na blogu pojawi się rozwiązanie oszczędzające czas i pieniądze czytelników. W komentarzach często pojawiają się pytania o konkretne elementy moich stylizacji. Teraz podobne ubrania i akcesoria będą łatwo dostępne zarówno dla czytelniczek z małych miast, gdzie trudniej o popularne sieciówki czy markowe sklepy,  jak i dla tych, które po prostu lubią kupować oszczędnie.- mówi Katarzyna Tusk, autorka postów modowych na Make Life Easier.

Od kilku lat można obserwować znaczący wzrost ilości i popularności blogów z segmentu moda & lifestyle oraz ich znaczenia w zakresie kreowania światowych trendów. Dbałość o czytelnika jest jednym z czynników sukcesu na tym polu. Już w zeszłym roku niemal co trzeci Internauta poszukiwał w sieci informacji o modzie,  a  przewiduje się, że liczba ta jeszcze wzrośnie. Zainteresowanie, jakim cieszy się blog Make Life Easier stawia go w pierwszym rzędzie najbardziej opiniotwórczych miejsc o tej tematyce w polskim Internecie. Tak ciekawa współpraca to dla naszych partnerów możliwość dotarcia do nowego, szerokiego grona odbiorców.- mówi Marcin Ryske, Brand Manager Okazje.info.

Dodatkowe informacje