Dla mediów

< powrót do informacji prasowych

Aktualizacja cen



Aktywne pozyskiwanie klientów często oznacza dla sklepów zmienianie ceny na najbardziej konkurencyjne produkty nawet kilka razy dziennie. Aby zminimalizować potencjalne przekłamanie w cenach lub dostępności towarów potrzebna jest bardzo bliska współpraca między sklepem a porównywarką. Dla obu stron wspomniana sytuacja jest bowiem niekorzystna, bo wszyscy chcemy dostarczać internautom jak najświeższe informacje.

W mediach sporo mówi się o problemie aktualizacji cen. Wielu dziennikarzy zauważa nieścisłości i problemy, z jakimi Internauci mogą się spotkać. Dawid Kulbaka, redaktor Webinside.pl poprosił o ustosunkowanie się do tego zjawiska przedstawicieli czołowych polskich porównywarek. Magdalena Kobusińska z Okazje.info tak skomentowała problem:

- W Okazje.info umożliwiamy sklepom określenie przedziału godzinowego w którym pobierana z serwerów sklepów oferta jest najbardziej aktualna. Poszliśmy też o krok dalej i we współpracy z pilotażowymi sklepami rozwijamy technologię, która umożliwi bieżącą aktualizację cen, zaraz po dokonaniu zmian na witrynach sklepów. Mamy nadzieję oddać ją do dyspozycji naszych partnerów już w styczniu 2009.

Dodatkowe informacje