Dla mediów

< powrót do informacji prasowych

2008

W internetowych sklepach można przepłacić, i to sporo



Opracowany przez internetową porównywarkę cen Okazje.info raport cenowy wykazuje, że różnice w cenie tego samego produktu w różnych sklepach mogą sięgać nawet kilkuset procent! - czytamy na portalu onet.pl.

Prosument na zakupach



W najnowszym numerze ProKREACJI, dwumiesięcznika poświęconego tematyce marketingu i reklamy, czytamy o porównywarkach cenowych, a wśród nich również o Okazje.info. Autorki artykułu przytaczają dane z raportu Gemius. Wynika z nich, że porównywarki cenowe rosną w siłę.

Złap okazję na jesiennych wyprzedażach



Raport Rozbieżności w cenach sprzętu RTV w polskich sklepach internetowych i tradycyjnych oraz jego opracowanie przygotowane przez porównywarkę cen Okazje.info wzbudził zainteresowanie Pani Hanny Lasowskiej, dziennikarki portalu e-biznes. Na stronach e-biznes przytoczona została wypowiedź Magdaleny Kobusińskiej, menadżera projektu Okazje.info, która tak komentuje wyniki raportu:

- Średnie różnice w cenach tego samego telewizora LCD oscylują na poziomie 36,5% w stosunku do ceny najniższej - to oznacza, że nie wyszukując najtańszej oferty, klient przepłaca od kilkuset do nawet kilku tysięcy złotych. (...) I tak: w przypadku 52-calowego Sony KDL-52W4000 - 36% różnicy między ceną maksymalną i minimalną to równowartość 2251 zł.

Złap okazję na jesiennych wyprzedażach



Rozpoczęła się jesienna gorączka zakupowa na sprzęt RTV. Do końca roku ceny zmaleją nawet o 50% w stosunku do cen wakacyjnych. Nie oznacza to jednak, że jesienią promocje wszędzie są podobne. Opracowany przez internetową porównywarkę cen Okazje.info raport cenowy wykazuje, że różnice w cenie tego samego produktu w różnych sklepach mogą sięgać nawet kilkuset procent!

W Internecie można przepłacić, i to kilkukrotnie



Maciej Gajewski z magazynu Chip, zainspirowany raportem o rozbieżnościach w cenach sprzętu RTV oraz jego opracowaniem przygotowanym przez porównywarkę cen Okazje.info poświęcił temu zagadnieniu artykuł. Wypływające z niego wnioski, zachęcają do porównywania cen i do dokonywania zakupów przez Internet.

Dodatkowe informacje